به وب سایت شرکت تامین تجهیز خرد آریا (با مسئولیت محدود) خوش آمدیدتامین کننده تجهیزات و اقلام مورد نیاز پروژه ها


پروژه ها

در این بخش میتوانید به نام برخی از پروژه هائی که شرکت ما به عنوان تامین کننده تجهیزات و اقلام مرتبط با ساخت و اجرای آنها حضور داشته دسترسی پیدا کنید ، این پروژه ها شامل پروژه های نفتی، گاز، پتروشیمی ، آب و فاضلاب ، نیروگاهی ، طرح توسعه و راه اندازی خطوط تولید کارخانجات صنعتی ، و سقف استادیوم سرپوشیده میباشد.

پروژه نيروگاه پتروشيمي دماوند

پروژه نيروگاه پتروشيمي دماوند

پروژه پارس جنوبي فاز 19 نفت و گاز پارس

پروژه پارس جنوبي فاز 19 نفت و گاز پارس

محصولات

در این بخش شما میتوانید برخی محصولات قابل سفارش از ما را رویت نمائید

همچنین شما میتوانید با استفاده از لینک زیر کاتالوگ شرکت را دریافت و مطالعه نمایید.

Product

بیشتر بدانیم...!

در این بخش شما میتوانید با برخی استانداردها و توضیحات مرتبط با محصولات این شرکت آشنا شوید

شیرآلات صنعتی


مختصری درباره ما

شرکت تامین تجهیز خرد آریا طاها (با مسئولیت محدود)، یک شرکت بازرگانی فعال در زمینه تامین تجهیزات و اقلام مورد نیاز پروژه های نفت ، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، مس، فولاد و کلیه کارخانجات تولیدی با بهره مندی از کادری مجرب، دارای تخصصهای فنی و بازرگانی همگام با دانش روز میباشد.

این شرکت از سال 1392 در این صنعت گام نهاده و با بهره گیری از تجربیات مدیر و کار مجرب خود متفتخر است که نقش مهمی در زمینه تامین کالاها ، تجهیزات و اقلام با کیفیت و استاندارد روز دنیا برای پروژه های در حال انجام و ساخت کشور و کارخانجات تولیدی داشته و در این زمینه خدمت رسانی نموده است. و هم اکنون به صورت یک شرکت بازرگانی با مسئولیت محدود با مدیریت آقای مهندس مجید تقی زاده شورقستانی در حوزه بازرگانی در موارد فوق فعال میباشد.

شایان ذکر است که این شرکت با دسترسی به بهترین تولید کنندگان تجهیزات لوله ، اتصالات و شیرآلات صنعتی بیشتر فعالیت خود را بر تامین دسته کالاهای مذکور برای پروژه ها انجام میدهد.

از افتخارات شرکت تامین تجهیزخرد آریا این است که ضمن تاکید فراوان بر کارآفرینی و شرکت درانجام امور خیریه علی الخصوص ساخت وتجهیز مدارس و مشارکت در پروژه های آبرسانی در مناطق محروم کشور مشارکت دارد.




🏠 آدرس: تهران، بلوار مرزداران، خیابان ناهید، کوچه گلهای دو، پلاک نوزده، واحد چهار
کد پستی: 1461737156

map

تلفن: 02144280463 - 02144280464 - فکس:02144280464
همراه: 09961032190 - آدرس ایمیل: info@kheradaria.com

شما میتوانید با شماره های ثبت شده تماس بگیرید و یا با تکمیل فرم زیر با ما در ارتباط باشید


شیرآلات صنعتی

© All rights reserved





Valves

Valves

:Material
Carbon Steel, Stan less Steel, Alloy Steel, Nickel Alloys, Hastelloy, Inconel, Duplex/Super Duplex & other Austenitic Steel Grads
:Type
Ball Valves, Gate Valves, Globe Valve, Check Valves, Butter-Fly Valves, Line break Valves, Safety relief Valves, Choke Valves, Needle valves, Control Valves & Actuators
:Standards
in Accordance to API
:Sizes
1/2" to 84" , # 150 - # 2500 varying with material grades
:Body Materials
ASTM A216 WCB, WC6, WC7
ASTM A105, ASTM A182 F304/304L
ASTM A182 F316/316L, A351 CF3
ASTM CF3M, A351 CF8, A351 CF8M
ASTM A182 FLL, ASTM A182 F22, ect


PIPES

Pipes

:Material
Carbon Steel, Stanless Steel Alloy Steel, Nickel Alloys, Hastelloy, Inconel Duplex Super Duplex & other, Austenitic Steel Grads
:Types
Seamless, welded, ERW, EFW SAW & LSAW with 2 Layer & 3 Layer PE Coating & Cement Lining
:Material Grades
A 106 GR. B/A5S3 GR. B/API 5L GR B. A333 GR.3 & GR.6.55 A312 TP 304/304L TPS16/316L, F321, API 5LX 42 upto X80 PSL 18 PSL2, A335 PS, P11, P22 & P91
:Sizes
1/2" to 84-varying with material Grades
:Scheduales
SCH 10 to SCH XXS or Higher as per customer requirements
:Manufacturer's Origin
Eastern/Western Europe, Japan, South Korea, Russia, Ukraine & USA
:Certification
EN 10204/3.1, Materials Conforming To NACE MR. 01.75


Gaskets

Gaskets

:Material
Carbon Steel, Stanless Steel,Alloy Steel, Nickel Alloys, Hastelloy, Inconel, Duplex/Super Duplex & other Austenitic Steel Grads
:Material Grades
304, 316, Soft Iron & C.S
:Type
Spiral Wound, Ring Joint, OCT & OVAL Ring Joint, CAF, CNAF, EPDM, Viton, Neoprene Rubber in accordance to ASME B16.20
Manufacturpeer's Origin:Western Europe, USA
:Certification
EN 10204/3.1, Materials Conforming to NACE MR. 01.75


Flanges

Flanges

: Material
Carbon Steel, Stanless Steel,Alloy Steel, Nickel Alloys, Hastelloy, Inconel, Duplex/Buper Duplex & other Austenitic Steel Grads
: Material Grades
ASTMA 105 N, ASTM A350 LF2/LF3, F304/F304L, A182 F5, F11,F22, F01,F316/316L, F321, F347H, F51. ASTM A694 F42 upto X80, PN10, PN 16, 5K, 10K, 20K, 30K, 50K & API type 6A-66X Flanges
: Sizes
1/2" to 84" and above for all grad materials, where24" & above are available in ASTM B16.47 Series A (M55-5P-44) & Series B,(api 605), DIN/JIS/PN also available
: Type
Weld Neck, Blinds, Slip On, Threaded, Socket Weld, Orifice, Anchor. (RF, FF, RTJ) from Class 150 to 2500& API Flanges to API 6A type 6B, Duplex and Chrome Molly up to 10,000 PSI
:Manufacturpeer's Origin
Western Europe, Soth Korea, USA
:Certification
EN 10204/3.1, Materials Conforming to NACE MR. 01.75


Bolts & Nuts

Bolts & Nuts

:Material
Carbon Steel, Stanless Steel,Alloy Steel, Nickel Alloys, Hastelloy, Inconel, Duplex/Super Duplex & other Austenitic Steel Grads
:Material Grades
B7/2H, B7M/2HM, L7/GR/4, GR8/8m and other Stainnles Steel Grades
:Coating
PTFE, Flourocarbon coated
:Type
Stud Bolte, Studs, Nuts, Anchor Washers, Eye Bolts, Screw, Cotter pin, Threaded Rod, Fine & Spares, Foundation I Bolt, J Bolt, L Bolt, U Bolt, Ect
:Manufacturpeer's Origin
Western Europe, Soth Korea, USA
:Certification
EN 10204/3.1, Materials Conforming to NACE MR. 01.75





در این بخش میتوانید به صورت آنلاین کالای مورد نظر خود را ثبت سفارش نمائید، کارشناسان ما پس از بررسی از طریق مشخصات درج شده در فرم ذیل جهت نهائی سازی سفارش با شما تماس خواهند گرفت.
بهتر است برای دقیق تر شدن پروسه ثبت سفارش از طریق ایمیل، فایل اکسل مشخصات فنی کالای مورد نظر خود را به آدرس ایمیل info@kheradaria.com ارسال بفرمائید.
از طریق ایمیل فوق میتوانید ثبت سفارش انجام شده را پیگیری نمائید.



برای درخواست همکاری با این شرکت لطفاً نسبت به تکمیل فرم ذیل، اقدام بفرمائید.
بدیهی است در صورت وجود امکان همکاری کارشناس منابع انسانی شرکت با شما تماس خواهد گرفت.



کارشناسان و متخصصان ما در حوزه های پایپینگ و ابزار دقیق آماده راهنمائی و پاسخگوئی به سوالات و نظرات شما به صورت تخصصی در حوزه کالاهای فوق میباشند، لطفاً ضمن درج اطلاعات تماس ، سوالات و نظرات تخصصی خود را در حوزه های مذکور با کارشناسان ما در میان بگذارید.




در این بخش با برخی استانداردها و توضیحات و مشخصات مربوط به کالاهای قابل سفارش از شرکت تامین تجهیز خرد آریا طاها آشنا خواهید شد.

شیرآلات صنعتی

اتصالات صنعتی

شیرآلات صنعتی

شیرآلات صنعتی

فلنج

فلنج

لوله

لوله




انواع اتصالات صنعتی

شیرآلات صنعتی

اتصالات صنعتی یکی از حلقه های اصلی در صنعت پایپینگ و لولهکشی هستند. هر کجا که لازم است خط لوله ای به منظور انتقال سیالات کشیده شود، پای اتصالات صنعتی نیز به میان می آید. اتصالات صنعتی به لحاظ نوع جنس و کاربردهایشان با یکدیگر متفاوت هستند. حتی نوع سیالاتی که قرار است از خط لوله های احداث شده عبور کنند، میتوانند نوع اتصالات و مقاومت آنها را تعیین کنند.

اتصالات صنعتی که در صنعت پایپینگ مورد استفاده قرار میگیرند به شرح ذیل هستند :

اتصالات مغزی :

کاربرد مغزیها به جهت اتصال دو قطعه از اجزای لوله کشی میباشد. یا در مواقعی که لازم است قطر لوله ها تغییر کند، از مغزیها استفاده میشود. مغزیها یکی از پرکاربردترین اتصالات صنعتی هستند. به یک قطعه آهن ریخته گری شده که دو سر آن اصطلاحاً دنده شده است، مغزی میگویند. دسته بندی مغزیها به دو شکل است. مغزی هایی با عنوان روپیچ توپیچ و مغزی هایی به نام روپیچ ساده. البته مغزی دیگری در اتصالات صنعتی وجود دارد که هر ۲ سر آن رزوه کاری شده است و معمولاً طول آن کمتر از ۳۰ سانتیمتر است.

درپوش لوله :

یکی دیگر از اتصالات صنعتی که جایگاه و کاربرد خاص خود را دارد، درپوش لوله است. درپوشها برای مسدود کردن لوله هایی استفاده میشود که فعلاً قرار نیست از آنها استفادهای شود. معمولاً درپوشهای چهارگوشه برای لوله هایی با قطر کمتر و درپوشهای شش گوشه برای لوله هایی با قطر بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. در لوله کشی های ساختمانی برای خط لوله های رزرو و مسدود کردن آنها، از درپوشها استفاده میشود. دریچه های بازدید نیز یکی از موارد استفاده این اتصالات صنعتی هستند.

مهره ماسوره :

اگر قصد داشته باشیم ۲ لوله را به یکدیگر متصل کنیم از مهره ماسوره استفاده میکنیم. مهره ماسوره ها از ۳ قسمت تشکیل میشوند. قسمت ابتدایی و انتهایی آنها دارای رزوه میباشد که به آنها نری و مادگی نیز گفته میشود. قسمت وسطی مهره ماسوره نیز به عنوان رابط عمل میکند و عمل وصل کردن ۲ لوله به یکدیگر را انجام میدهد. در مواقعی که لولهای سوراخ یا شکسته شده باشد، با بریدن بخش معیوب لوله و استفاده از مهره ماسوره میتوان عیب ایجاد شده را رفع کرد.

اتصالات صنعتی به شکل سه راهی و چهار راهی :

یکی از پرکاربردترین اتصالات صنعتی رابطها هستند که به اشکال مختلف و برای دستیابی به اهداف مختلف تولید شدهاند. سه راهی ها یکی از آنها هستند. هر کجا بخواهیم انشعاب جدیدی از یک خط لوله داشته باشیم از سه راهی استفاده میکنیم. سه راهی دارای انواع مختلفی است که از جمله آنها میتوان به سه راهی تبدیل، سه راهی معادل و سه راهی ۴۵ درجه اشاره کرد.
چهار راهیها نیز دقیقاً همین کاربرد را دارند، منتها از چهار راهی برای گرفتن ۲ انشعاب مختلف از یک لوله استفاده میشود. یادتان باشد که معمولاً از چهار راهیها جهت انشعابات لوله های کم قطر استفاده نمیشود. به وسیله سه راهیهای تبدیل میتوان لوله هایی که دارای قطر متفاوت هستند، را به یکدیگر متصل کنیم و در حقیقت از آنها انشعاب جدیدی بگیریم.

انواع بوشن :

بوشنها نیز یکی از اتصالات صنعتی بسیار مفید میباشند. بوشن وسیلهای است که داخل آن به صورت کامل دنده شده باشد. از بوشنها برای ایجاد اتصال بین لوله هایی که قسمت بیرونی آنها دارای دنده باشد، استفاده میشود. قسمت داخلی بوشن که دارای دنده است بر روی قسمت بیرونی لوله که آن هم دارای دنده است، بسته شده و عمل اتصال انجام میشود. بوشن ها به ۳ نوع بوشن تبدیل، بوشن روپیچ توپیچ و بوشن ساده تقسیمبندی شدهاند.

اتصالات صنعتی دیگری مانند زانوییها یا فلنجها نیز وجود دارند.

شیرآلات صنعتی



شیر صنعتی یا ولو چیست؟

ولو (Valve) که به آن شیر یا شیرآلات گفته می شود، تجهیز مکانیکی است که در سیستم های لوله کشی (Piping) برای قطع و وصل کامل جریان و برای تنظیم (دما، فشار، جریان سیال و سطح مایعات) و ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد.

شیرآلات صنعتی

ولو (شیر آلات پایپینگ و صنعتی) چیست؟

ولوها بر اساس سایز به دو دسته زیر تقسیم بندی می شوند :

ولو سیستم اینچی (System Inch) :

ولوهای سیستم اینچی معمولا بر اساس کلاس کاری (150، 300، 600، 900، 1500 و 2500) PSI و فشار و حرارت (Pressure & Temperature Rating) بر اساس استاندارد ASME B16.34 ساخته می شوند. به اندازه اسمی ولو در سیستم اینچی NPS می گویند.
ولو سیستم متریک Metric System (ISO ,DIN ,EN): ولوهای سیستم متریک معمولا بر اساس PN: Pressure Number (bar) و فشار و حرارت بر اساس استاندارد EN1092-1: Pressure & Temperature Rating می باشد. به اندازه اسمی شیرآلات در سیستم متریک DN می گویند.

ولو سیستم متریک Metric System (EN,DIN,ISO) :

ولوهای سیستم متریک معمولا بر اساس PN: Pressure Number (bar) و فشار و حرارت بر اساس استاندارد EN1092-1: Pressure & Temperature Rating می باشد. به اندازه اسمی شیرآلات در سیستم متریک DN می گویند.

ولو سیستم اینچی (System Inch) :

شیرآلات صنعتی

در استاندارد ASME B16.34 در جدول شماره 2 مشخص شده است که هر متریال با توجه کلاس کاری می تواند چه فشاری را در رنج دمایی مختلف تحمل کند. فشار بیان شده در جدول شماره 2 همان حداکثر فشار کاری مجاز (MAWP) متریال در دما مشخص شده می باشد.

انواع شیرآلات از نظر اپراتوری :

شیرآلات دستی (Manual Valve) :

ولوهای دستی به ولوهایی گفته می شود که گشتاور مورد نیاز آن زیر 500 NM باشد و توسط اپراتور و با دست، نیرو باز و بست آن تامین می شود. عملگر این ولوها به صورت اهرمی (شیر پروانه ای)، فلکه (شیر کشویی) و دسته (شیر گازی) می باشد و در سایزهای بالاتر از 8 اینچ، اکثرا شیر با عملگر گیربکسی چرخدنده حلزونی یا پیچی منتهی به فلکه می باشد که توسط اپراتور قابل باز و بست می باشد.

شیرآلات اتوماتیک یا خودکار (Actuators) :

به تمامی ولوهایی که بدون نیاز به اپراتور دستی به صورت خودکار یا با دستور اتوماتیک plc یا کنترل از راه دور باز و بسته می شوند، شیر اتوماتیک گفته می شود. شیر مکانیکی خودکار (شیر یکطرفه، شیر اطمینان و غیره)، شیرآلات با اکچویتور پنوماتیک، شیرآلات با اکچویتور برقی، شیرآلات با اکچویتور هیدرولیکی و شیرآلات سلونوئیدی با بوبین برقی از انواع شیرهای اتوماتیک می باشند.




استانداردهای موثر بر انواع فلنچ

فهرست :

ISO 7005-DIN 2501 انواع فلنج های فولادی مطابق استاندارد

کلاس ها و استانداردهای فلنج های فولادی

ASME B16.5 رده بندی فشار مطابق استاندارد

DIN رده بندی فشار مطابق استاندارد

API (6A-6B-6BX) رده بندی فشار براساس استاندارد

فلنج های فولادی مطابق استاندارد ISO 7005-DIN 2501

شیرآلات صنعتی

ویژگی ها و کاربرد های فلنج های فولادی مطابق استاندارد ISO 7005-DIN 2501 :

فلنج های فولادی در صنایع مختلف بسیار پرکاربرد بوده و جهت اتصال قطعات مختلف لوله کشی به یکدیگر استفاده می شود. استاندارد فلنج های فولادی مطابق استاندارد ISO 7005-DIN 2501 ابزار و صفحه های دایره ای شکل اند که دارای سوراخ هایی در اطرافشان هستند و برای اتصال استفاده می شوند. کاربرد اصلی آن ها بستن لوله ها به یکدیگر و اتصال قطعات دیگر است و از کاربرد دیگر آن می توان به تغییر مسیر و تغییر قطر لوله ها اشاره کرد.
همان طور که گفته شد، از آن جایی که اتصال فلنج ها به یکدیگر به وسیله پیچ و مهره صورت می گیرد، این قطعات قابلیت جدا شدن از همدیگر را به راحتی دارند. این امر از مزیت های اتصال به کمک فلنج های فولادی مطابق استاندارد
ISO 7005-DIN 2501
است.
در ادامه به معرفی انواع فلنج های فولادی، کلاس های مختلف انواع فلنج و همچنین فلنج های فولادی مطابق استاندارد ISO 7005-DIN 2501 و کاربرد های آن می پردازیم.



LOGO
text here!

آدرس: تهران، بلوار مرزداران، خیابان ناهید، کوچه گلهای دوم، پلاک نوزدهم، واحد چهارم

تلفن: 02144280463 - 02144280464 - 09961032190

فکس: 02144280464

info@kheradaria.com : آدرس ایمیل


آدرس: تهران، بلوار مرزداران، خیابان ناهید، کوچه گلهای دوم، پلاک نوزدهم، واحد چهارم 🏠